2009. július 1., szerda

Paradicsomos csirke

Ha kedved van kipróbálni a csirkét másképpen, s szereted a paradicsomos ízeket, ajánlom rizskörettel a paradicsomos csirkecombot. Lehet, ez is sokaknak ismerős, de hátha van, aki még nem próbálta:)

Mivel én eltettem a paradicsomszószt, lásd oldalt a recepteknél(paradicsomszósz 3in1), egy jénait csak kivajaztam, belerakosgattam az enyhén sózott, borsozott combokat, majd leöntöttem egy üveg paradicsomszósszal, rákarikáztam még egy hagymát, paradicsompaprikát. Sütőben egy óra alatt kész is volt. Nagyon szerettük mind. Nem elhanyagolható megjegyzés, hogy pofon egyszerű:)

Ha nincs szósz, a következőképpen készül: olajon megfonnyasztok hagymát, paprikát apróra vágva, fűszerezem, és felöntöm paradicsomlével, de jobb sűrített paradicsommal. Kb. olyan állag és íz, mint egy jó pizzaszósz. Kész is.

Nincsenek megjegyzések: