2009. július 9., csütörtök

Sepördsz páj:P





Megkívántam a héten Judithtól, csak az az igazság, hogy én mindig maradékból szoktam ezt készíteni, Általában ha sok krumplipüre marad, akkor következő étkezésnél így szolgálom fel. De most vagdalt hús maradt a hamburgertől, készítettem neki egy jó bolognai szószt. Egy jénaiba (bocs, most látom, hogy a tűzálló tepsimbe:) rétegeztem a krumplipürét, majd a hús, a tetejére pedig sajtos besamel mártást (én fordítva rétegezem, alul szeretem a krumplit:). Megszórom reszelt sajttal. Addig sütöm míg megpirul a teteje. A végén sipirc páj lett a neve, mert ez hamarabb elfogy, mint bármilyen "maradék":)
Készítettem már gombapörkölttel, bármilyen maradék pörkölttel, amihez dukál a krumplipüre. Általában akkor, ha önmagában a maradék pörkölt nem lett volna már elég feltálalva a családnak vacsorára. De egy salátatállal mellette így tökéletes!!! Ha nem próbálta valaki még ezt a barátaim közül, szóljon, így ha hozzám jön, ezt készítem majd neki.:D
UI. Ja, tudom, tudom, a képeim szörnyen sikerülnek. Valahogyan oda kellene már erre is figyeljek:D.

3 megjegyzés:

t-cher írta...

jó a neve - a sipirces :)) NKati

Kiskukta írta...

Szia, tetszik a blogod és örülök, hogy ráakadtam egy ismerős blogjára! Bocsi, hogy így letámadlak, de játszani hívlak, néz be hozzám kérlek.
http://kiskukta.blogspot.com/

Jade írta...

Jo otlet ez a sorrend, alul a krumpli... Majd igy is kiprobalom!