2009. augusztus 15., szombat

Szilvadzsem rumosan



csak rumeszenciával meg kicsi fahéjjal, de annyira finomra sikerült, hogy legközelebb a szilvadzsemet csak így készítem:D. ja! a sárgadinnye csak muszájból ment bele, mert már csak tettem-vettem a hűtőben. kicsit szaporított a szilván, hogy legyen pontos kiló, de ízében nem határozott. szoktam ilyeneket csinálni (van amikor naranccsal pótolom ki, vagy egy-két almával a dzsemnek készülő gyümölcsöt, vagy éppen párosítom fele-fele arányban, de akkor az íz miatt:)
köszi, Nagy Meli!

4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

citromsót nem tettél bele?:)

Mónika írta...

Nagyon sok finomságot készítesz, a szilvadzsemet esetleg pontosabban is leírnád légyszi, mennyi szilva mennyi cukor meddig főzöd?illetve még egy kérdés, olvastam már, hogy fejjel lefele fordítva is lehet tartósítani te meddig tartod így? 20 perc vagy 24 óra?bocs a sok kérdésért:)))D Mónika

eunika_balog írta...

hm...biztos finom en ebbol kernek egz kicsit ha lehet

Névtelen írta...

az a piros szalvetaval fedett uveg mar ures, nagyon finom volt....koszi. alapanyag meg van, megvar mig haza josztok...nagymeli