2009. október 17., szombat

Villámvacsorák



Az első egyszerű krumplisaláta (majonézes kefírrel, kis reszelt hagymával és fűszerekkel) csak a tojást nem belekevertem, hanem a tetejére "rajozoltam" :) Valahol egy magazinban láttam egyszer a művet, csak lehet nem krumplisaláta volt, nem tudom...
A másik egy nagy adag sajtos makaróni (besamel mártásba sajtot reszelek jó bőven, minél több féle van, úgy a finomabb. ezzel leöntöm a kifőtt makarónit, paprikát és bacont párolok a tetejére, még egy kis sajt kerül rá, majd sütőbe tolom míg megpirul a teteje). Ez a makaróni volt a kedvenc a vendégeknél. Mind egyszerű vacsorák, de sokan jól laktunk belőlük:)

KÖSZÖNÖM, HOGY BÁTORÍTOTOK AZ ÍRÁSRA, AZZAL, HOGY KÉRTEK RÁ, ÉS NÉHÁNYAN MEGÍRTÁTOK, HOGY KIPRÓBÁLTATOK EZT -AZT, ÉS BEVÁLT. MINDENÉRT SDG! Tudom, hogy kis ötletek ezek, de nekem is jól jöttek, jönnek... Ezért adom tovább őket.

5 megjegyzés:

marty írta...

Kipróbáltam a csirkeszárnyas receptedet, máskor is megismételjük.:) Köszi, írjál!!!!!!

iri írta...

jol nez ki bizonyara az unokaim is fogjak elvezni,az elson mintha kagyloval korotetted volna.Szep.

Kriszta írta...

Jaaaaaj, Evó, hogy én mennyit kerestem egy-két hete ezt a besamel mártást...

Zsuzsa írta...

én is nagyon kösznöm!
nekem tetszenek a receptjeid, a jó kis ötleteid!!!
még írj sokat!:)
ezt szeretném kipróbálni, majd megírom, hogy sikerült:)

sedith írta...

Nézz be hozzám, vár valami!!!