2010. február 22., hétfő

sport szelet Júliának:)


hozzávalók:

tetejére

  • 15 dkg étcsokoládé
  • 1 ek olaj
    1. A kekszet ledaráljuk, majd belekeverjük a kakaót és a porított vaníliarudat.
    2. A vajat, a tejet és a cukrot addig melegítjük, míg a cukor teljesen elolvad.
    3. A meleg tejes egyveleget a kekszhez adjuk, a rumaroma kíséretében. Alaposan összedolgozzuk.
    4. A tésztát sütőpapírral bélelt (kb. fél gáztepsinyi méretű) tepsibe egyengetjük és hűvösebb helyen, 1-2 órán át szikkadni hagyjuk.
    5. A darabokra tört csokit vízgőz felett felolvasztjuk, hozzákeverjük az olajat és bevonjuk vele a tészta tetejét.
    6. Megvárjuk, míg a csokimáz megdermed, s csak aztán szeleteljük.

4 megjegyzés:

eunika_balog írta...

milyen jol nez ki en is elkeszitem de hol lehet kapni vaniliarudat?

Budai Evódia írta...

én sima kristálycukrot és vaniliaeszencet használtam:)

eunika_balog írta...

hat gondoltam ,hogy lehet itt kapni:)mert annyi helyen kerestem mar es sehol nincs ha jol tudom:(

eunika_balog írta...

hat gondoltam ,hogy lehet itt kapni:)mert annyi helyen kerestem mar es sehol nincs ha jol tudom:(