2010. február 9., kedd

túrós pogácsa



Limarától. Úgy történt, hogy kicsit sok lett a házitúró (ugye, nem voltak itthon a kicsik, hogy megigyák a tejet mind:), és nem volt kedvem vasárnapra sütni, még sütés nélküli túrótortát sem. Ilyenkor mindig kelt tészta az eredmény:D És láss csudát, kenyérsütő (dagasztó) nélkül is profira sikerült a pogácsa. Én apróra szaggattam, hogy több legyen belőle. Ne kérdezzétek miért:P Csak mostmár mindig ilyen kell, azt mondják. Remélem, nem bukkanok túl sok Limara féle kincsre, mert akkor éjfél után fogok lefeküdni, mert hát olyan jól néz ki, és ugye egyéb munkám is van, amit akkor szoktam csinálni, mikor a gyerekek alusznak. (Ha a gyerekekkel sütök, akkor nem nő fel a pogácsa, vagy érdekesen sok formájúra szaggatódik, és nincs szívem állandóan kiigazítani őket:).

8 megjegyzés:

Napsugár írta...

ez nekem is nagyon tetszik. ki kell próbáljam! csak hogy kell hajtogatni? azt hittem vmi egyszerűbb "kőttes" :D

Anna írta...

Nahát, én majdnem ilyet készítettem, csak sós túróval. Biztosan finom! Ki kell próbáljam így is.

Gál Edith írta...

És nekem is nagyon tetszik!
Annyira guszta!!:)

Jade írta...

Nagyon jol nez ki! Az en turos pogacsam nem lett ilyen szep, majd ezt a receptet probalom ki legkozelebb!

Adina írta...

Jól mondtam én, amit ma mondtam...:) Ügyes! Köszönjük a ma estét az oviban!
Valamit ajánlok a figyelmedbe... nemrég akadtam rá...
http://www.tortaimado.hu
...én a tortákat szeretem, késziteni jobban, és főleg azt, ha látom, h másnak mennyire ízlik.
:)

Budai Evódia írta...

Adina, téged az Úr küldött a tegnap este is most is hozzám. Tudod, holnap van Anett születésnapja és pont tortát kell süssek! Olyan csodálatos, amikor Isten a pici dolgainkra is odafigyel, angyalai pedig teszik, amire indíttatnak. Köszönöm én is:)

Adina írta...

Szeretettel :)
És talán ez is jól jön: http://hungariancook.blogspot.com

Unknown írta...

kérlek, írd meg a postacímedet, hogy elküldhessem a CDt, amit nyertél:
gerszabi@yahoo.com