2010. március 12., péntek

AJÁNLOM én is


minden kedves barátomnak ezt a nagyszerű lehetőséget. csak regisztrálni kell itt, és megkapod az ingyenes webújságot. őszintén szólva, nem sok időt töltök gasztroblogokkal, csak néhányhoz szoktam időnként ellátogatni. nekem elég is. ők azok, nagyjából, akik ebbe az újságba is írtak. köszönjük. mivel olvasóim közül a legtöbben nem gasztroblogosok, ezért ez a külön bejegyzés
.

GONDOLOM NYILVÁNVALÓ, HOGY A FENTI FOTÓ NEM SAJÁTOM:P:P na, öniróniát félretéve, csak én is továbbadom azt, amit ingyen kaptam. A húsvéti kenyereket és tojásféléket tutti én is kipróbálom...

4 megjegyzés:

sedith írta...

Evódia, nagyon kedves vagy, hogy így reklámozod!:) Köszönjük a szép szavakat, jókívánságokat!:)

Jade írta...

Koszonom en is! Meg annyit hozzafuznek, hogy mar letoltheto az oldalrol is a pdf...

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönjük, hogy reklámozod. És a kedves szavakat is köszönjük!:)

Latsia írta...

Nagyon kedves vagy, köszönöm én is Neked!