2010. március 16., kedd

Gyors gyümölcsös lepény

Ez nem új, csak a régi yahoos recept. Mivel az elveszett, hát megint Lidia apróságainál kerestem ki a receptjét itt. Hisz ő olyan szépen leírta, hogyan kell. Most körtével készítettem már másodjára, és hát a porcukor elfogyott a sok fondant miatt szombaton, így a cukrozott kakaópor is nagyon jól jött...
Ja, ezt az utóbbi adagot már nem is én, hanem a lányaim készítették. Ajánlom a receptet az egyetemista szeretteimnek, hisz mérleg se kell hozzá:D

2 megjegyzés:

Reny írta...

nagyon jól néz ki! Elolvastam Lidiánál is és ki fogom én is próbálni:p ha már egyetemistáknak ajánlod:)) Költői kérdés: hány percig kell sütni, hány fokon? (látszik, h egyetemista vagyok:)) )

Budai Evódia írta...

hm. 180 fokon ez biztos. kb 20 perc vagy több?... szúrópróbáig!:D ha nem ragad a közepébe szúrt fogvájóra a tészta, akkor kész!:)