2010. március 9., kedd

Húsgombóc leves


Találtam répát, petrezselyemgyökeret, karalábét és káposztát a kamrában:) Ha még lett volna más zöldség, lehet azt is felhasználtam volna. De csak lehet..:). Mindegyiket lereszeltem és forró vízben főni tettem. Fűszereztem, mint a zöldségleveset, majd az ízesített és gombócra formázott vagdalt húst beledobtam a levesbe (húsgombóc: só, bors, paprika, 1 tojás, kicsi áztatott kifli, zöldfűszerek). Hamar megfőtt. Petrezselyemzöldet és tejfölt csak az tett e tetejére, akinek úgy dukál. Egyik kedvenc levesünk.

3 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

ezt a levest nagyon szeretem:)

Budai Evódia írta...

ennél a levesnél az az érdekes, hogy nagyon hamar elfogy nálunk is. a képen is a maradék van lefényképezve, mire észbekaptam, hogy egy fotót megérne, hát már csak egy gombóc meg egy kis leves maradt a fazék alján.:)
a nemes falatok nem szeretik, ha fényképezik:P

eunika_balog írta...

meg nekunk is a kedvenc:)