2010. március 15., hétfő

Könnyű vacsora: tésztasaláta

Hozzávalók: 1 csomag tészta(makaróni)
3 pár virsli vagy egyéb felvágott
1 doboz kukorica vagy borsó
kb 15 dkg darabolt sajt (minél több féle annál jobb:)
2 paradicsom
1 színes paprika
bármi feldarabolva jöhet, ami ízlik (én tettem babcsírát még bele, két maradék sampion gombát is, régebben savanykás almát)
4-5 dl kefir, vagy joghurt
1dl majonéz
mustár, só, bors, egyéb zöldfűszer ízlés szerint. (én tettem egy mokkáskanál mézet is a majonézbe, és nagyooon finom!)

3 megjegyzés:

OLGA írta...

Nagyon jol néz ki ,olzan étvágy gerjesztő,nagyon ügyes vagy!
valami ehez hasonlót készitettem a szombati vacsorához ,én uborkát tettem paradicsom helyet deigy is ki fogom prábálni....

Kiss Judit írta...

ez tényleg finom, én is szoktam ilyet készíteni, illetve variálom is szükség szerint.

Kati írta...

Ilyet én is szoktam készíteni, nagyon finom ées variálható.