2012. február 21., kedd

Töltött csirkemell falatkák

Volt egyszer egy csirkemell, egy pár szál vékony kolbász, pár darab miccshús darabka s egy kis darab sajt. Ja, és néhány darab császárszalonna szelet. Kinek adjam melyiket? Összekombináltam, s egy vacsoránál  jól laktunk belőle mind az asztalnál:)
Kiklopfoltam (kipotyoltam) a csirkemellet, fűszereztem sóval, borssal,  s ráhelyeztem a töltelékeket, majd felcsavartam. Néhány csirkemell alá császárszalonna is jutott, de amelyik anélkül volt az is szépen kisült, s nem is kellett semmivel megszúrjam, mert nem omlott széjjel.


A felcsavart  szeleteket olajjal megkent  jénai tálba sorakoztattam, majd forró sütőben egy órán át megsütöttem. Mikor kissé kihűlt karikákra szeltem. Hideg tálak közé kitűnő. Azt elárulom derekasan, hogy a miccses nem volt nyerő, csak a kisebbségnek:DA legfinomabb a sajtos volt, de a kolbászost sem vetettük meg:)

1 megjegyzés:

Éva írta...

Erre szokták mondani hogy sok kicsi sokra megy! De sokszor voltam már én is így ha összekombináljuk sokkal kiadósabb. Nagyon guszta és finom lehetett!