2015. március 17., kedd

Legfinomabb tortám, amit valaha készítettem

Pálmának a 16. szülinapjára készült. Persze ez relatív, mert a férjemnek a Dobos tortám a legfinomabb, és az is más kérdés, hogy melyik a legszebb :). 
Pálmával megegyezik az ízlésünk, tehát ez nem más, mint fehér csokis sajtkrémtorta gyümölccsel és Raffaelo glóriával a tetején :D.
Megsütöttem egy 4 tojásos piskóta alapot. Egy doboz mascarpone sajtkrémet (25o gr) kikavartam vaníliás porcukorral (ízlés szerint) és hozzáadtam a megolvasztott fehér csokoládét (1 nagyobb tábla elég, pici vajjal szoktam felolvasztani). Rásimítottam a tortára, majd az erdei gyümölcsöt (egy kisebb zacskó fagyasztott gyümölcsöm volt most) is ráhalmoztam. Gyümölcszselatinnal rögzítettem. A maradék krémmel a raffaelo golyókat is körbe rakosgattam... Ez az ízkavalkád egyszerűen gazdag és fenséges: az édes-selymes sajtkrém a savanykás gyümölccsel...a raffaelo az csak "azértisdolog"...de ha szeretjük, ilyenkor megengedjük. :)
Minden falatot becsukott szemmel kellett ízlelgetnem, olyan finom...:D 



1 megjegyzés:

Réka írta...

Hú, ez nagyon jól hangzik! Gondolom működik fekete csokival elkészítve is a krém... nekem az a gyengém. :) Köszönöm, hogy megosztottad ez a receptet (is)!