2019. június 6., csütörtök

Joghurtkészítés

Még Zilahon vásároltam ezt az egyszerű joghurtkészítő gépet (ezt 5 lejért, alig használtan. szerintem,  akkoriban nem tudták mire való. én is hamar utána kellett nézzek, milyen kincset találtam megint :) ). Akkoriban, minden héten legalább egyszer elkészítettem reggelire ezt a joghurtot, most kevesebbszer használom már. De elhatároztam, hogy szerzek egy rendszeres arust itt Nagyváradon is a piacon, akitől megveszem a házi tejet, mert úgy a legfinomabb.
Szóval ÍGY készül a joghurt. Friss (vagy fagyasztott) gyümölcsöt adok a végén hozzá és kis édesítőt is, ha szükséges. Egy üveg mindig megy a következő adag tejhez, hogy az is joghurt legyen :D
Régebben dzsem is megtette gyümölcs helyett. Most a cukor nélküli dzsemet nem pazarlom ilyesmire :P
Készíts te is otthon joghurtot. Megéri! Egyébként lehet gép nélkül is egyszerűen, pl.így: https://hvg.hu/gasztronomia/20110502_tokeletes_hazi_joghurt






Nincsenek megjegyzések: